Způsoby a ceny doručení

ZPŮSOBY A CENY DORUČENÍ

  • osobní odběr Chodov u K. Varů - ZDARMA
    Zboží si můžete vyzvednout přímo na prodejně v Chodově u K. Varů. Otevřeno pro Vás máme každý den. Po telefonické domluvě i v jiné dny / hodiny. 
    Tuto službu pro Vás poskytujeme zdarma. 
    Využijte osobního odběru, kde máte možnost prohlédnout si také ostatní produkty osobně. 

Přepravní služba Česká pošta. Objednávka Vám bude doručena nejpozději do 2 pracovních dnů. Kurýr Vás bude informovat o doručení SMS zprávou. 
Využijte poštovného zdarma při objednávce nad 2000Kč

 

PPL_LOGO_fin  

PPL přepravní služba - 130Kč
Přepravní služba PPL je jedna z nejrozšířenějších a nejspolehlivějších přepravních služeb se kterou máme skvělé zkušenosti. Objednávka Vám bude doručena nejpozději do 2 pracovních dnů. Kurýr Vás bude informovat o doručení SMS zprávou. 
Využijte poštovného zdarma při objednávce nad 2000Kč. 

 

Zasilkovna_logo_inverzni_WEB 

Zásilkovna - odběrná místa - 90Kč
Při zvoleném způsobu dodání "Zásilkovna" si vyberete odběrní místo přímo ve Vašem okolí. Zboží Vám na něj bude doručeno do 3 pracovních dnů a o jeho uložení budete informováni e-mailem a SMS zprávou. Zboží si poté osobně převezmete na zvolené pobočce. 
Využijte poštovného zdarma při objednávce nad 2000Kč. 

  • Je-li prodávající podle kupní smlouvy povinen dodat zboží na místo určené kupujícím v objednávce, je kupující povinen převzít zboží při dodání. V případě, že je z důvodů na straně kupujícího nutno zboží doručovat opakovaně nebo jiným způsobem, než bylo uvedeno v objednávce, je kupující povinen uhradit náklady spojené s opakovaným doručováním zboží, resp. náklady spojené s jiným způsobem doručení.
  • V případě, že kupujícímu při objednání vznikl nárok na dopravu zdarma (objednání nad 2000Kč), tento nárok je platný pro jedno zaslání od prodávajícího ke kupujícímu. V případě vrácení zásilky z důvodu nepřevzetí kupujícím (příp. nutnosti opakovaného zaslání) již nemá kupující nárok na dopravu zdarma. Tzn. vratka zásilky a každý další pokus o zaslání je zpoplatněn dle platného ceníku dopravy. 
  • Při převzetí zboží od přepravce je kupující povinen zkontrolovat neporušenost obalů zboží a v případě jakýchkoliv závad toto neprodleně oznámit přepravci. V případě shledání porušení obalu svědčícího o neoprávněném vniknutí do zásilky nedoporučujeme kupujícímu zásilku od přepravce převzít s udáním důvodu porušení zásilky.